For å hjelpe deg på best mulig måte, trenger vi å vite litt mer om deg og dine planer. Fyll inn kontaktskjemaet, eller finn kontaktinfo til våre kontorer nedenfor.
KontaktskjemaHenrik Ibsens gate 53
Postboks 1777 Vika
0122 Oslo
Gamle Kirkeplass 7
Postboks 9702
3010 Drammen
Kundeklager kan sendes til compliance@formue.no, eller Formuesforvaltning Aktiv Forvaltning AS, Compliance & Risk, Postboks 1777 Vika, 0122 Oslo. Dersom du ønsker hjelp til å formulere en skriftlig klage kan du ta kontakt med oss på 241 24 400.
Compliance & Risk-avdelingen er ansvarlig for håndtering av skriftlige kundeklager hos Formuesforvaltning Aktiv Forvaltning AS. Kunder som ikke er fornøyd med de tjenester som er levert oppfordres til å ta kontakt med oss så snart som mulig. Vi anbefaler at saken i første omgang tas opp med den avdeling eller rådgiver som har levert tjenesten. Dersom du fortsatt opplever misnøye kan du sende en skriftlig klage til Compliance & Risk.
Kunder vil motta en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt og at saken vil undersøkes. En skriftlig redegjørelse for den beslutning som er fattet i saken vil deretter sendes kunden når den er ferdigbehandlet. Eventuell videre klagebehandling vil håndteres via alminnelige domstoler.
Formuesforvaltnings interne rutiner for klagebehandling finner du her.
Vi sender deg bare informasjon når vi har noe vi tror er nyttig for deg.